1. Aký druh spolupráce ponúka Urban Classics Slovensko? 

Urban Classics Slovensko ponúka svoj tovar zákazníkom na ďalší predaj konečnému spotrebiteľovi, spôsob predaja B2C (business to customer).

2. Na aký účel je určený tovar, nakúpený prostredníctvom Urban Classics Slovensko? 

Spolupráca s Urban Classics Slovensko je určená pre firmy, ktoré ponúkajú textil v kamennom obchode alebo na e-shope.

3. Ako sa zaregirstrujem? 

Ak máte záujem registrovať sa u nás, vyplňte náš dotazník alebo nám napíšte na info@urbanclassics.sk a my vám pošleme formulár na vyplnenie potrebných údajov pre registráciu.

4. Ak som riadne zaregistrovaný, akým spôsobom si objednávam tovar? 

Po registrácií v Urban Classics obdržíte od nás prihlasovacie údaje pre náš e-shop, kde už môžete objednávať textil.




5. Je zákazník povinný dodržiavať doporučené maloobchodné ceny (MOC)? 

Áno, žiadame našich zákazníkov aby dodržali MOC.

6. Kde nájdem tieto doporučené MOC? 

Tieto ceny sú uvedené na našom web shope.

7. Aká dlhá je doba dodania textilu? 

Pokiaľ je textil skladom, doba dodania je zhruba 3 pracovné dni. 

8. Aká je cena poštovného? 

Cena poštovného je účtovaná v závislosti od počtu krabíc, cena za 1 kus krabice je 13 € bez DPH. Čím vačší počet krabíc, tým je nižšia priemerná suma 1 krabice.

9. Účtuje si Urban Classics manipulačný poplatok za dobierku (COD) a ak áno, aká je jeho výška? 

Áno, Urban Cassics si účtuje manipulačný poplatok  za dobierku pri každej dodávke, výška tohto poplatku je 6 € bez DPH.

10. Aká je výška poštovného, ak si objednám 1 kus textilu? 

Výška poštovného za 1 kus textilu je 13 € + 6 € bez DPH je manipulačný poplatok za dobierku.

11. Akým spôsobom si zákazník vytvorí optimálne dodávanie textilu? 

Na našom e-shope je pod bunkami s veľkostami textilu políčko s číslom, ktoré definuje koľko kusov daného textilu obsahuje krabica. Preto ak objednáte celú krabicu, expedícia vašich objednávok je ešte rýchlejšia, potenciálne zdroje chýb sa znížia a ak objednáte celú krabicu (a nie “len tak” 3 ks navyše), tak ušetríte aj náklady na dopravu a to tak, že nebudeme platiť za tie 3 kusy navyše ako za ďalšiu krabicu.

12. Aký paušálny poplatok si Urban Classics účtuje pri vrátení tovaru zo Slovenska? 

Urban Classics má svoju paušálnu sumu za dodávku - 6,50 € bez DPH, je to suma, ktorá sa účtuje pri vrátení tovaru či už v prípade reklamácie alebo ak zákazník vracia tovar z vlastnej vôle. Urban Classics sumu preplatí ak ide o nami  uznanú reklamáciu.



13. Môže si zákazník vyzdvihnúť tovar osobne vo veľkosklade? 

Nie je to ideálne riešenie, ale áno je to možné a to ak tovar na prevzatie obsahuje 20 krabíc a viac.

14. Má spôsob úhrady vplyv na dodaciu lehotu?

Áno má. Pri textile objednávanom na dobierku je vaša objednávka odoslaná obratom.  Ak platíte prevodom, tovar je odoslaný ihneď po prijatí platby. To znamená, že Váš balík je odoslaný spravidla 2-3 pracovné dni po úhrade.

15. Môže nový zákazník platiť za tovar na faktúru so splatnosťou? 

Nie, nový zákazník môže platiť platbou vopred alebo na dobierku.

16. Kedy a ako získa zákazník možnosť platiť na faktúru so splatnosťou? 

Nárok na platbu na faktúru získa zákazník v prípade, ak v období 6 mesiacov objedná tovar v hodnote 30 000 € bez DPH.

17. Aká je splatnosť faktúry? 

Splatnosť faktúry je 14 dní.

18. Aký je rozdiel medzi Snapback šiltovkou a šiltovkou typu 110? 

Šiltovka Typ 110 má vyššiu kvalitu materiálov ako Snapback šiltovka, rozdiel je tiež v tvare a šilte.


Potrebujete poradiť? V prípade ďalších otázok vám radi odpovieme...